Biuro Obsługi Klienta

czynne od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.00-16.00

789 300 179

  • Dział reklamacji

    Pytania dotyczące reklamacji
    prosimy przesyłać mailowo
    na adres: reklamacje@mojaapteka.pl

  • Dział zamówień

    Pytania dotyczące zamówień
    prosimy przesyłać mailowo
    na adres: zamowienia@mojaapteka.pl

  • Dział informacji

    Pytania i uwagi dotyczące działania strony internetowej
    prosimy przesyłać mailowo na adres: kontakt@mojaapteka.pl

W dniach 24 - 26.12.2021r. Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne.

Realizacja dostaw odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 14. Zapewniamy Klientowi możliwość kontaktu telefonicznego z farmaceutą pod numerem 789 300 179 w godzinach pracy punktu aptecznego oraz przez dwie godziny po ww. godzinach dostaw, w zakresie dotyczącym jakości i bezpieczeństwa stosowania produktu leczniczego będącego przedmiotem sprzedaży wysyłkowej.

Najczęściej zadawane pytania

W jakich godzinach czynny jest punkt apteczny?
Punkt apteczny czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę przez stronę www.mojaapteka.pl. 
Dlaczego nie mogę zalogować się do strefy klienta?
Jeżeli dane do logowania zostały wprowadzone poprawnie i nadal nie mogą się Państwo zalogować do strefy klienta, należy na stronie logowania wybierać opcje „Nie pamiętam hasła”. Następnie na wskazany adres mailowy zostanie wysłany link do zmiany hasła. Prosimy kliknąć w przesłany link, a następnie wprowadzić nowe hasło i kliknąć „zatwierdź”. Logując się do strefy klienta, należy podać już nowe hasło.
Czy otrzymam potwierdzenie o przyjęciu zamówienia?
Tak, potwierdzenie o złożeniu zamówienia i statusie jego realizacji zostanie wysłane na wskazany przy rejestracji adres mailowy. Potwierdzenie zawierać będzie: numer zamówienia, listę zamówionych produktów, adres dostawy, formę dostawy oraz rodzaj wybranej płatności i wartość złożonego zamówienia.
Czy mogę złożyć zamówienie drogą mailową lub telefonicznie?
Zamówienia można realizować tylko przez stronę www.mojaapteka.pl
Ile mam dni na dokonanie płatności za złożone zamówienie?
Zamówienie złożone przez stronę mojaapteka.pl objęte jest obowiązkiem zapłaty. Płatności powinni Państwo dokonać w terminie 3 (trzech) dni od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia.
W przypadku braku zaksięgowania płatności we wskazanym wyżej terminie, zamówienie zostanie anulowane, o czym zostaną Państwo poinformowani drogą elektroniczną.
Jeżeli jednak dokonano płatności za zamówienie, a mimo to chcą Państwo zrezygnować z zamówienia to prosimy o kontakt mailowy na adres zamówienia@mojaapteka.pl
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia realizujemy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00 po zaksięgowaniu wpłaty na konto. W przypadku wybrania płatności za pobraniem wysyłki realizowane są natychmiast.
Zamówienia otrzymane danego dnia, realizowane są dnia następnego. 
Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych. W przypadku wysyłki zagranicznej czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. 
Jaki jest koszt dostawy za przesyłkę?
Informacje dotyczące dostawy dostępne są w zakładce "Szybka dostawa"
Czy adres dostawy, może być inny niż adres podany przy rejestracji konta?
Tak, nowy adres dostawy mogą Państwo wprowadzić w momencie składania zamówienia wybierając opcję „Dodaj nowy adres do wysyłki”
Czy realizowane są przesyłki zagraniczne?
Zamówienia realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
Czy otrzymam paragon lub fakturę do mojego zamówienia?
W zamówieniach realizowanych do klienta dołączony jest paragon z listą zamówionych w produktów oraz informacją o kosztach przesyłki. Klient ma również możliwość zamówienia faktury VAT. Wybór rodzaju dokumentu potwierdzającego zakup klient deklaruje w trakcie składania zamówienia. 
Czy mam obowiązek sprawdzania zawartości paczki przy kurierze?
Zalecamy, aby sprawdzić stan i zawartość przesyłki w obecności kuriera. 
W przypadku uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół reklamacji z przedstawicielem firmy kurierskiej, a następnie poinformować Dział Reklamacji o zaistniałej sytuacji. Protokół reklamacyjny znajduje się w zakładce "Reklamacje".
Czy mogę zwrócić produkty zamówione przez stronę mojaapteka.pl?
Produkty posiadające status leku, wyrobu medycznego lub produktów specjalnego przeznaczenia żywieniowego w nawiązaniu do obowiązującego Prawa Farmaceutycznego (Dz.U. 2001 Nr 126, poz. 1381 - t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 944 z późn. zm.), nie podlegają zwrotowi, a tym samym prawu odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy mimo powyższego statusu jest możliwe w określonych sytuacjach. Sprawdź
mojaapteka.pl
jest częścią Farmline II Sp. z o.o., z siedzibą w Lubiczu Górnym, ul.Paderewskiego 3, 87-162 Lubicz Górny, wpisaną przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000475792, NIP 7010392123, REGON 14683416600000